Chaos reklamowy razi turystów, władze rozkładają ręce

19.09.2017

Sytuacja trwa od wielu lat i nie pomagają kolejne inicjatywy, jak np. ubiegłoroczny projekt w ramach budżetu obywatelskiego proponujący nowe szyldy wokół Rynku. W ostatnim czasie odbyła się kontrola konserwatorska reklam przy bocheńskim Rynku.

Wynik był porażający: ani jedna nie miała wymaganego uzgodnienia.

– Jestem porażona tym, co się w Bochni dzieje, zwłaszcza niektórymi reklamami w Rynku. Ohydne kartki na sklepie mięsnym czy te wszystkie ciucholandy ze starymi rzeczami wiszącymi w witrynach – mówi pani Marta. – Każdy robi co chce w kwestii reklam, każda reklama jest inna, są duże, pstrokate, nie ma w nich jakiegoś ładu, żadna nie nawiązuje ani do stylu kamienic, na których są montowane, ani do innych reklam, przez co ten chaos się z roku na rok coraz bardziej pogłębia – mówi pan Maksymilian.

Podczas ostatniej sesji radni przyjęli uchwałę upoważniającą burmistrza do opracowania zasad umieszczania reklam i szyldów oraz elementów małej architektury. Problem w tym, że rada zobowiązała już burmistrza do takiego kroku przed dwoma laty.

Więcej w Pulsie Regionu.

Posłuchaj:
Mieszkańcy
Pawel Michalczyk
Udostępnij:
rdn_f TV
play
Słowo za Słowo (M) - Bożena Wiatr-Traciak
play
Słowo za Słowo (M) - Andrzej Potępa
play
Słowo za Słowo (NS)- Jacek Migacz
ZGŁOŚ
interwencje
POLECA
Koncert Życzeń
Spraw swoim bliskim
muzyczną niespodzianke
CO? Gdzie? Kiedy?
patronat radia RDN
Magazyn żużlowy
w każdy wtorek o 16.30