Zmiany w strukturach urzędu

22.01.2019

Brzeski magistrat ma być bardziej przyjazny dla mieszkańców. 

Od 1 lutego zostaną wprowadzone zmiany w strukturach urzędu – zapowiada burmistrz, Tomasz Latocha.

Według nowej koncepcji, zmniejszona zostanie liczba wydziałów, a także stanowisk kierowniczych.

Nowi dyrektorzy otrzymają większe kompetencje – dodaje szef brzeskiego samorządu. – Na pewno będziemy chcieli spłaszczyć strukturę. Ja już podjąłem stosowne kroki. Zamysł jest taki, aby powstało sześć właściwych wydziałów. Będą nimi zarządzać dyrektorzy. Zmniejszymy zdecydowanie liczbę stanowisk kierowniczych. Wszystko po to, by odpowiedzialność, jasność i przejrzystość była uporządkowana.

Zgodnie z zapowiedzią władz miasta, zmiany w strukturach urzędu nie pociągną za sobą zwolnień pracowników. – Każdy urzędnik otrzyma nowe kompetencje – dodaje burmistrz. – Nie planuję na tym etapie zwolnień pracowników. Każdy z urzędników jest oceniany pod względem swoich kompetencji i umiejętności. Czasem pojawią się pewne przesunięcia, tak, aby te kompetencje pracowników, były we właściwy sposób wykorzystywane – informuje Tomasz Latocha.

Plany brzeskiego samorządu, w nowej strukturze dotyczą połączenia m.in. wydziałów geodezji oraz infrastruktury.

Przewidują również ujednolicenie wydziałów finansowych, a także rozbudowę komórki Oświaty i Kultury.

Posłuchaj:
Tomasz Latocha
administrator
Udostępnij:
rdn_f TV
play
Przegląd prasy katolickiej - Dorota Kunc, ks. Piotr Adamczyk
play
Słowo za Słowo (NS)- Mariusz Tarsa
ZGŁOŚ
interwencje
POLECA
Koncert Życzeń
Spraw swoim bliskim
muzyczną niespodzianke
CO? Gdzie? Kiedy?
patronat radia RDN
Magazyn żużlowy
w każdy wtorek o 16.30