Mielec. Chcesz załatwić sprawę w urzędzie? Wcześniej zadzwoń!

25.01.2022

Urząd miejski w Mielcu zmienia zasady funkcjonowania. W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiologiczną w mieście, postanowił ograniczyć bezpośrednią obsługę mieszkańców.

Sekretarz miasta Monika Szczodry, zapowiada, że od teraz mieszkańcy będą przyjmowani w urzędzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania.

– Wszystkie sprawy, które do tej pory załatwiało się bezpośrednio, będzie można rozwiązać przez telefon lub umówić się na wizytę w urzędzie. W związku z tym, zapraszamy wszystkich mieszkańców miasta i interesantów, którzy chcieliby coś załatwić w urzędzie do kontaktu telefonicznego. Informację tę podaliśmy do wiadomości publicznej, ponadto numery telefonów do urzędników wywiesiliśmy na drzwiach wejściowych.

Urzędnicy zachęcają także do kontaktu drogą elektroniczną.

– Działa skrzynka ePUAP, a dodatkowo można kontaktować się poprzez email z sekretariatem, a także z konkretnym urzędnikiem, czy działem, do którego mieszkańcy chcą się zgłosić. Wszystkie adresy są podane albo na stronie internetowej albo przy wejściu do urzędu – przedstawia Monika Szczodry.

W razie konieczności, mieszkańcy mogą także skorzystać z biura podawczego. Skrzynki na korespondencję są wystawione przy budynkach administracyjnych urzędu.

rdn_f TV
play
Rozgryźć Kościół - ks. Piotr Boraca
play
Słowo za słowo (M) - Krzysztof Kaczmarski
play
Słowo za słowo(NS) - Dariusz Chorużyk
ZGŁOŚ
interwencje
POLECA
Koncert Życzeń
Spraw swoim bliskim
muzyczną niespodzianke
CO? Gdzie? Kiedy?
patronat radia RDN